نتایج و اخبار دیشب جام جهانی

پيروزي قاطع کاستاريکا برابر اروگوئه

کاستاريکا موفق شد باخت در نيمه نخست برابر اروگوئه را جبران کند و با برتري 3 بر يک برابر اين تيم سه امتياز اين بازي را به دست آورد.

اروگوئه و کاستاريکا در اولين ديدار گروه D جام جهاني در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برتري 3 بر يک کاستاريکا به پايان رسيد.

اروگوئه در نيمه نخست موفق شد با يک گل جلو بيفتد.تک گل اروگوئه را در نيمه نخست ادينسون کاواني در دقيقه 24 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

کاستاريکا در نيمه دوم براي جبران نتيجه به ميدان آمد و موفق شد در دقيقه 54 با شوت سرکش کمپل به گل تساوي برسد. اين براي آن‌ها کافي نبود و سه دقيقه بعد دوارته موفق شد با ضربه سر گل دوم کاستاريکا را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا بازي باخته را با برد عوض کند.

اين پايان کار نبود و اورنا موفق شد در دقيقه 85 گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا موفق شود با نتيجه 3 بر يک اروگوئه را شکست دهد. ماکسيميليانو پريرا در آخرين دقيقه بازي کارت قرمز گرفت تا نخستين اخراجي جام لقب گيرد.

به اين ترتيب اروگوئه تيم چهارم جام جهاني قبل نيز در اين دوره بازي هاي خودش را با شکست آغاز کرد. پس از شکست تحقيرآميز اسپانيا اين نتيجه دومين شگفتي جام بود.


ساحل عاج باخت را با برد عوض کرد

نماينده آفريقاي جنوبي موفق شد شکست را با پيروزي عوض کند و در اولين بازي خود در جام جهاني 2014 برابر ژاپن به برتري برسد.

تيم ملي فوتبال ساحل عاج با وجود شکست يک بر صفر برابر ژاپن در نيمه نخست، با نتيجه 2 بر يک به برتري رسيد و در کنار کلمبياي سه امتيازي نامش را به عنوان مدعي صعود مطرح کرد.

شاگردان زاکروني در نيمه نخست توسط هوندا به گل دست پيدا کردند و توانستند يک نيمه از آن محافظت کنند، اما در نيمه دوم نماينده آفريقا دست به چند تغيير زد و با زدن گل تساوي به بازي برگشت.

بازي بهم ريخته ژاپن فرصت را در اختيار ساحل عاج قرار داد تا اين بار دروازه ژاپن روي يک ضربه سر فرو بريزد.

در گروه E تيم‌هاي کلمبيا و ساحل عاج با سه امتياز و برحسب تفاضل گل در صدر قرار دارند و يونان و ژاپن بدون امتياز چشم به ديدارهاي آينده دارند. .

 
شروع ايتاليا در جام‌جهاني با پيروزي مقابل انگليس

ايتاليا موفق شد با برتري 2 بر يک برابر انگليس گام بلندي براي صعود به مرحله بعدي جام جهاني بردارد.

ايتاليا و انگليس در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با برتري 2 بر يک ايتاليا به پايان رسيد.

کلوديو مارکيزيو در دقيقه 35 موفق شد با شوتي سرکش و زميني گل نخست مسابقه را به ثمر برساند. البته خوشحالي ايتاليايي‌ها طولي نکشيد و تنها 2 دقيقه بعد دنيل استاريج موفق شد پاس زيباي وين روني را به گل تساوي اين ديدار تبديل کند تا نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان برسد.

در نيمه دوم ماريو بالوتلي در دقيقه 50 موفق شد سانتر زيباي کاندروا را با ضربه سر به گل برتري ايتاليا تبديل کند. پس از آن بازيکنان انگليس فشار زيادي روي دروازه ايتاليا ايجاد کردند اما سه‌شيرها نتوانستند از حملات خود توفيقي به دست آورند تا در نهايت بازي با برتري 2 بر يک ايتاليا به پايان برسد.

در پايان بازي‌هاي نخست گروه D جام جهاني کاستاريکا با سه امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفت. ايتاليا با همين تعداد امتياز در رده دوم قرار دارد. انگليس و اروگوئه نيز به ترتيب در رده‌هاي سوم و چهارم قرار دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جام جهانی 2014 ,

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ا 13:38 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.